irantahsil

irantahsil

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۱ بهمن ۱۳۹۶
شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي – مقطع كارشناسي و كارداني

 

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي دانش آموزان محصل و كنكوري از اهميت بالايي بر خوردار مي باشد به اين صورت كه اين دانش آموزان بعد از شركت در كنكور سراسري ورودي دانشگاه هاي كشور، و بعد از دريافت نتايج كنكور سراسري ورودي دانشگاه هاي كشور، در صورتي كه به هر دليل به نتيجه دلخواه خويش نرسيده باشند، مي توانند به فكر ادامه تحصيل در دانشگاه علمي كاربردي بيافتند و با اطلاع از شرايط پذيرش اين دانشگاه ها، به سمت اين دانشگاه ها در سراسر كشور رفته و در رشته مورد نظر و مورد علاقه خود ادامه تحصيل دهند و مدرك كارداني يا كارشناسي خويش را پس از گذراندن مدت زمان تحصيل خويش، دريافت كنند.

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي افرادي كه پس از دريافت مدرك ديپلم خويش، از ادامه تحصيل منصرف شده و به هر دليلي به كار هاي ديگر مشغول شده اند و يا به خدمت سربازي رفته اند و بعد از مدتي قصد ادامه تحصيل و دريافت مدرك هاي دانشگاهي، به هر دليلي ، كرده اند، شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي اين دسته از افراد مسئله بسيار مهمي به شمار مي آيد. به اين صورت كه اگر اين افراد قصد ادامه تحصيل و گذراندن زمان دانشجويي خود در دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور را داشته باشند، مي توانند با اطلاع از شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي و در صورت داشتن شرايط مورد نياز، در اين دانشگاه پذيرش شده و در رشته مورد علاقه و مورد نياز خويش، به ادامه تحصيل مشغول شوند و پس از گذراندن مدت زمان تحصيل خويش، مدرك كارداني يا كارشناسي خود را دريافت نمايند.

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي كارمندان ادارات مختلف كه قصد ادامه تحصيل و دريافت مدرك هاي بالاتر دانشگاهي دارند نيز ، از اهميت ويژه اي برخوردار است. چرا كه اين افراد وقت و زمان كافي براي مطالعه و آماده شدن براي كنكور هاي مختلف و رقابت با بقيه دانشجويان و دانش آموزان را ندارند. پس با اطلاع از شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي و در صورتي كه شرايط مورد نظر را داشته باشند، مي توانند در دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور پذيرش شده و در رشته مورد علاقه و مورد نياز خود، ادامه تحصيل دهند و پس از گذراندن مدت زمان تحصيل خويش، مدرك كارداني يا كارشناسي خود را دريافت نمايند.براي اطلاع از شهريه كارداني دانشگاه علمي كاربردي ۹۷ روي عبارت كليك كنيد

كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

براي اطلاع از شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقاطع كارداني ، كارشناسي و … ،

با مشاوران متخصص مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد.

تماس از سراسر كشور با شماره : 02170706187 زمان پاسخگويي ۸ صبح تا ۱ شب.

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي – مقطع كارداني

نكته بسيار مهم، كليدي و قابل توجه در مورد مقطع كارداني در موضوع شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي، عدم محدوديت تغيير رشته مي باشد. به اين معني كه شما بدون توجه به اينكه در مقطع دبيرستان در چه رشته اي تحصيل كرده ايد، مي توانيد در هر رشته اي از رشته هاي مقطع كارداني دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور، پذيرش شده و در آن رشته ادامه تحصيل دهيد. توجه كنيد كه براي ثبت نام و پذيرش در دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور در مقطع كارداني، نيازي به مدرك پيش دانشگاهي شما نمي باشد و تنها با داشتن مدرك ديپلم مي توانيد در اين مقطع دانشگاه جامع علمي كاربردي، پذيرفته شويد. لازم به ذكر است كه مدت دوره مقطع كارداني دانشگاه علمي كاربردي 4 الي 5 ترم مي باشد. بقيه شرايط ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي در مقطع كارداني به شرح زير مي باشد:

1- نداشتن مشكل نظام وظيفه براي آقايان. شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

2- برخورداري از توانايي جسمي لازم متناسب با رشته هاي انتخابي.

براي ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اسلامي اينجا را كليك كنيد.

كانال اطلاع رساني شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

كانال اطلاع رساني شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي – مقطع كارشناسي ناپيوسته

نكته بسيار مهم، كليدي و قابل توجه در مورد مقطع كارشناسي نا پيوسته در موضوع شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي، عدم محدوديت تغيير رشته مي باشد. به اين معني كه شما بدون توجه به اينكه در مقطع كارداني در چه رشته اي تحصيل كرده ايد، مي توانيد در هر رشته اي از رشته هاي مقطع كارشناسي نا پيوسته دانشگاه هاي علمي كاربردي سراسر كشور، پذيرش شده و در آن رشته ادامه تحصيل دهيد. لازم به ذكر است كه مدت دوره مقطع كارداني دانشگاه علمي كاربردي 4 الي 5 ترم مي باشد. بقيه شرايط ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي در مقطع كارداني به شرح زير مي باشد:

1- نداشتن مشكل نظام وظيفه براي آقايان.شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

2- برخورداري از توانايي جسمي لازم متناسب با رشته هاي انتخابي. شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

براي اطلاع از شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقاطع كارداني ، كارشناسي و … ،

با مشاوران متخصص مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد. تماس از سراسر كشور با شماره :02170706187

زمان پاسخگويي ۸ صبح تا ۱ شب.

مطالب مرتبط:

كارشناسي ارشد بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

پذيرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه علمي كاربردي 96-97

اطلاعيه هاي سازمان سنجش

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

اموزش



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

اسفند ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۶


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]